STEAM жобалар
Сынып деңгейі: 5 ( 4 - 6 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 90 минут
Қарапайым машиналар - бұл жұмысты жеңілдететін қозғалатын бөліктері аз немесе мүлдем жоқ құрылғылар. Оқушылар қарапайым механизмдердің алты түрімен - сына, доңғалақ және ось, рычаг, көлбеу жазықтық, бұранда және шкив - құрастыру контекстінде таныстырылады...
Бомбалар жойылды! Жұмыртқа түсіру эксперименті
Сынып деңгейі: 6 ( 5 - 7 )
Инженерлік санат: Жартылай жобалау
Жалпы уақыт: 120 минут
Оқушылар құлаған жұмыртқаларды қорғау және дәл жеткізу үшін құрылғыларды жобалайды және жасайды. Жобалау кезінде қауіпсіздік ережелерін сакқтау керек. Оқушылар шектеулі материалдар көмегіміен өз құрылғыларын жобалау керек. Бұл әрекет потенциалдық энергиясының кинетикалық энергиясына өзгеруіне және әсер ету кезінде пайда болатын энергияның берілуіне баса назар аударады. Оқушылар механикалық энергия ұғымдарын тереңірек түсінетіндіктен, бұл бәсекелестік сынақтан ләззат алады. Материал https://www.teachengineering.org/ сайтынан алынды.
Сынып деңгейі: 8 ( 6 - 8 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 90 минут
Студенттер мүмкін болатын жүктемелердің түрлерімен, шекті жүктеме комбинацияларын қалай есептеу керектігімен танысады және қарапайым көпір конструкциясының арқалықтары (арқалықтары) мен бағандары (пирстері) үшін әртүрлі өлшемдерді зерттейді. Олар инженерлер жобалау үшін қолданатын қадамдарды үйренеді...
Сынып деңгейі: 8 ( 7 - 9 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 90 минут
Студенттер көптеген инженерлер қолданатын алты қарапайым машинаның үшеуімен таныстырады: рычаг, шкив және доңғалақ пен ось. Жалпы алғанда, инженерлер рычагты нысанға қолданылатын күшті үлкейту үшін, шығырды тік жерден ауыр жүктерді көтеру үшін пайдаланады...
Сынып деңгейі: 7 ( 6 - 8 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 15 минут
Оқушылар таулардың қалай пайда болатынын зерттейді. Тұжырымдамалар тау түзілуіне қатысты плиталардың конвергенциясына баса назар аудара отырып, Жердің тектоникалық плиталарының құрамы мен құрылымын және тектоникалық плиталар шекарасын қамтиды. Оқушылар мұны біледі...
Сынып деңгейі: 11 ( 9 - 12 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 30 минут
Студенттер күштердің сынықтар арқылы адамның қаңқа жүйесіне қалай әсер ететінін және олардың конструкциясы мен денеде қолданылуына байланысты кейбір сүйектердің неге басқаларға қарағанда сынуы ықтимал екенін біледі. Олар инженерлер мен дәрігерлер жобалау үшін қалай бірлесіп жұмыс істейтінін біледі ...
Сынып деңгейі: 6 ( 5 - 7 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 15 минут
Студенттер байланысты әрекетті атомдар және олардың құрылымы (протондар, электрондар, нейтрондар) — заттың құрылыс блоктары туралы білу үшін пайдаланады. Олар атомдар мен молекулалар туралы ғылыми жаңалықтардың жаңа технологияларға қалай әсер ететінін көреді...
Сынып деңгейі: 8 ( 7 - 9 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 45 минут
Студенттерге қоршаған ортаны қорғау инженерлері шешетін мәселелер түрлерінің мысалдары ұсынылады, әсіресе ауа мен жер сапасы мәселелеріне назар аударады. Ауа сапасы тақырыптарына ауаның ластану көздері, нашар ауа сапасының нәтижелері, соның ішінде жаһандық...
Сынып деңгейі: 8 ( 7 - 9 )
Инженерлік санат: ғылым және/немесе математика ұғымдарын инженериямен байланыстыру
Жалпы уақыт: 45 минут
Сыныптағы екі демонстрация арқылы студенттер әртүрлі орталар арқылы лазерлердің негізгі қасиеттерімен танысады. «Электрлік тұздық жасау» демонстрациясында студенттер жасушалық тіннің электр тогын қалай өткізетінін және оның қалай байланысты екенін көреді...